onsdag 12 mars 2008

Reaktioner Morgonsoffan

Ja, lite kommentarer har det kommit här på bloggen och några gulliga mejl. Framförallt har jag SMS:at som en skolflicka hela kvällen. Alla är jättepositiva!

Några komikervänner har gett mycket bra feedback och tyvärr tryckt på precis dom saker som jag inte är helt nöjd med.

Kollade av bloggosfären och vi blir totalsågade av TV-bloggen.com, som jag brukar läsa: tre nördar som håller en uppdaterad om TV - underbar blogg! Petra hyllas dock i recensionen ska jag säga. Men en sak, Simon: förväntningar är väl ändå ditt problem? Jaja, en trea i betyg och jag hade länkat, men nu bjussar inte min feta blogg er lilleputtblogg på någon gratistrafik.

Återstår att se tittning och kritik imorgon. Mitt tips: en kvällstidning hyllar och en sågar. Och så tror jag att vi får 600.000 tittare. Den som lever får se.

Fortsätt följa Morgonsoffan. Det kommer bara att bli bättre. Vi ska ju göra 11 program till.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Nisse Lind sa...

Jag gillade det i alla fall. Fast att gå ut på stan och fråga folk vad dom tycker är roligt kanske hade kunnat bli en bra sketch? Folk i allmänhet, tyckare i synnerhet, har dålig humor. Bra, jobb. Fast jag håller med om att Appelkvist borde synas mer.

PS:
Wetterstrand grejen var för lång...